Obchodní podmínky a vznik smlouvy mezi prodejcem a nakupujícím
Vážení zákazníci,
děkujeme, že jste navštívili náš e-shop. Seznamte se, prosím, s podmínkami prodeje.
1.
Prodejcem na www.drevene-vyrobky-siekierka.cz
Izabela Dorota Siekierka
Vendryně 1021
73994 Vendryně
IČ: 87572303
DIČ: CZ682826284
e-mail stolarstwo.siekierka@seznam.cz
mobil +420 776 500 058
Prodejce je současně provozovatelem e-shopu.
2.
Cena uvedená u zboží je cena včetně DPH, bez poplatků za dopravné a další služby, které budou připočítány samostatně. Platná je cena v okamžiku prvního kroku uzavření kupní smlouvy /závazná objednávka zboží nakupujícím/. Pokud dojde ke změně ceny po tomto kroku, je prodávající povinen s nakupujícím tuto změnu projednat a odsouhlasit. Následně může být kupní smlouva uzavřena.
3
Náklady na dodání jsou uvedeny v samostatném Ceníku za dodání zboží. V případě, že je zboží vyzvednuto po domluvě s prodejcem osobně, nejsou účtovány náklady na dodání.
4.
Způsoby platby objednaného zboží:
a/ dobírkou při vyzvednutí objednaného zboží, potvrzení o úhradě vydá odběrateli na vyžádání zaměstnanec České pošty nebo přepravní služby. Toto potvrzení není vydáváno automaticky.
b/ platba předem platebním příkazem na účet prodejce:
43-8761180217, kód banky 0100 , obvykle se píše do kolonky před automaticky generovanou pomlčkou nebo rozdělovacím polem/ POZOR - platbu převodem proveďte až po zaslání pokynu od nás - ověřujeme, zda je všechno zboží skladem, pošleme Vám zprávu a platební pokyny včetně variabilního symbolu.
c/ v hotovosti při osobním převzetí ve skladu v Vendryně 1021, 739 94 Vendryně
5.
Kupní smlouva mezi prodávajícím a nakupujícím je uzavřena v okamžiku, kdy nakupující závazně objedná zboží potvrzením objednávky. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Prodávající písemně /e-mailem/ potvrdí příjem objednávky. V případě, že je zboží vyprodáno, kupující je o tomto stavu informován prodávajícím a má možnost rozhodnout se o odstoupení od kupní smlouvy, nebo její změně objednáním jiného zboží.Prodávající dodává zboží v množství, které je aktuálně dostupné, pokud množství objednaného zboží není skladem, je o tom nakupující informován a po vzájemné konzultaci je objednávka potvrzena a vyřizována.
6.
Zboží se stává vlastnictvím nakupujícího v okamžiku zaplacení úhrady za toto zboží. Zboží je nakupujícímu odesíláno na dobírku nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy včetně. V případě platby předem - platebním příkazem, je zboží je odesíláno nakupujícímu nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne připsání úhrady za zboží na účet prodávajícího. Platbu předem musí nakupující uhradit do 5 pracovních dnů ode dne, kdy byla uzavřena kupní smlouva. Pokud nebude úhrada za zboží připsána na účet prodávajícího do 7 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, bude zboží vráceno na sklad a objednávka nebude vyřizována. Prodávající se zavazuje zbytečně neprodlužovat dobu odeslání zásilky, případné mimořádné události bude vždy konzultovat s nakupujícím. Způsoby dopravy jsou uvedeny v Ceníku za dopravu.
7.
Je-li kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, tedy prostřednictvím e-shopu, má kupující v souladu s ust. § 1829 odst. 1 OZ právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu, pak ode dne převzetí zboží a jde li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. V případě odstoupení od smlouvy nese kupující náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Kupující odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Prodávající je oprávněn jednostranně započíst snížení hodnoty vráceného zboží na kupní cenu, jež má být vrácena.
J8.
8.
Je vhodné, aby kupující při převzetí zásilky od doručovatele zjistil, zda není poškozen obal, zda obsah je v předpokládaném stavu /nic v zásilce nehrká, nejeví známky polámání a pod./. Zásilku, která jeví známky poškození, od doručovatele nepřebere, nepodepíše převzetí a dohodne s doručovatelem další postup. Ihned o situaci e-mailem informuje prodejce. Je vhodné, aby kupující ihned po převzetí zásilky zkontroloval její úplnost, shodnost s dodacím listem nebo fakturou, prohlédl zboží či expirační doby na něm uvedené. Reklamace dodaného zboží je prvotně uplatňována e-mailem na adrese stolarstwo.siekierka@seznam.cz co nejdříve po zjištění závady. Po dohodě s prodejcem je buď nutno poslat zpět celou zásilku /v případě, že schází výrobek je nutno zásilku převážit/, v ostatních případech dle vzájemné domluvy. Reklamace je vždy vyřízena do 30 dnů ode dne převzetí zboží k reklamačnímu řízení. V případě oprávněné reklamace je nakupujícímu vrácena částka za reklamované zboží, případně je mu zaslané nezávadné stejné zboží, případně po vzájemné domluvě zboží jiné. Při oprávněné reklamaci může nakupující požádat o vyúčtování nákladů, vzniklých se zasláním zboží na reklamaci. Zboží je nutno vrátit nejlevnějším možným způsobem, dražší doprava nebude uhrazena.
Zvláštní upozornění - dárkové předměty určené k dekoraci či dalšímu zpracování jsou většinou vyrobeny ručně, z přírodních materiálů. Na závadu není mírně rozdílné barevné tónování dřeva, letokruhy či suky, drobné nedostatky vzniklé ručním obráběním, drobné rozdíly při ruční výrobě keramiky. Nakupující si je vědom toho, že nakupuje zboží ručně vyrobené, kde mírná odlišnost dodává zboží vyšší hodnotu.
9.
Případné reklamace vyřídíme individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Pro rychlé řešení reklamace doporučujeme poškozené zboží vyfotit a fotografie nám zaslat. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady
10.
Nakupující, který více než jednou nepřebere zboží objednané na dobírku, nebo více než dvakrát neuhradí zboží objednané s platbou předem - platebním příkazem, nebo nezaplatí ani po e-mailové urgenci zboží zaslané se stanovenou lhůtou splatnosti, bude uveřejněn na titulní stránce www.drevene-vyrobky-siekierka.cz ve tvaru jméno, příjmení, město. Tomuto klientovi již nebudou vyřizovány další objednávky.
11.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
.... A NYNÍ MŮŽETE JIŽ PŘISTOUPIT K SAMOTNÉMU OBJEDNÁVÁNÍ.
POKUD MÁTE JEŠTĚ NĚJAKÉ DOTAZY, TAK MNE NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT. PŘEJI VÁM PŘÍJEMNÉ NAKUPOVÁNÍ.
Siekierka Izabela
01.04.2017
Formular-odstoupeni-od-smlouvy-sluzby.docx